Kokuu no Jutsu
Jutsu polega na wykonaniu czarnej chmury którą można dowolnie przenosić(chmura jest szeroka na 10m) Można także przywołać z niej deszcz łatwopalnego oleju
Chakra: 7.000 / 3.500 za ture
Mizu Kawarimi
Jest to po prostu wodna wersja Kawarimi, która pozwala użytkownikowi przetrzymać ataki poprzez zamiane w wodę. Przeciwnik trafiony czymkolwiek (nie wliczając raitonu, gdyż ten rani użytkownika niezależnie czy tej techniki użyje czy nie) w najgorszym wypadku cały zamieni się w kałużę po to tylko by po chwili wstać w tym samym miejscu i w takim samym stanie.(zasady jak w kawarimi)
Chakra: 6.000
Kirigakure No Jutsu
Technika wywodząca się z wioski ukrytej we mgle. Polega ona na wytworzeniu znacznych pokładów mgły która pokrywa pole bitwy ograniczając widoczność. Użytkownik jak i właściciele Byakugana, nie mają żadnego problemu w walce we mgle. Natomiast Sharingan ułatwia nam dostrzerzenie "zarysu" chakry przeciwnika we mgle.
Chakra: 12.000
Mizu Tensou no Jutsu
Jutsu polega na ukryciu się w dowolnym zbiorniku wodny (Nawet stworzonym przez siebie) Gdy tam jesteśmy nie możemy wykonywać żadnych technik.
Chakra: 3.000/ 2.000 za ture
Taihoudan
Jutsu polega na wystrzeleniu z ust armatki wodnej pod dużym ciśnieniem co powinno spowodować powalenie przeciwnika bądź przyduszenie jego ciała do jakiejś powierzchni. Technika nie służy do zadawania obrażeń
Chakra: 3.000
Teppoudama
Technika polega na wystrzeleniu z ust małej kuli wody, która w locie się rozrasta i zadaje większe obrażenia im dalej leci.
Chakra: 5.000