Ninja Reborn
Techniki Rangi C 3937e9e4

Zapraszam do przeczytania wstępu pod tym adresem i do założenia konta na naszym forum
_____________________________________________________________
Ninja Reborn
Techniki Rangi C 3937e9e4

Zapraszam do przeczytania wstępu pod tym adresem i do założenia konta na naszym forum
_____________________________________________________________
Ninja Reborn
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.


Witamy w odrodzonym świecie ninja, czy jesteś w stanie zapisać się na jego kartach historii?
 
IndeksLatest imagesRejestracjaZaloguj

 

 Techniki Rangi C

Go down 
AutorWiadomość
Admin
Admin
Admin


Liczba postów : 163
Join date : 08/03/2016

Techniki Rangi C Empty
PisanieTemat: Techniki Rangi C   Techniki Rangi C EmptyNie Mar 13, 2016 3:19 am

Kage Buyō
Techniki Rangi C Latest?cb=20150125160205
Niewiarygodnie użyteczna i ciężka do wykonania technika Taijutsu będąca podstawą do wykonania wielu innych Taijutsu, takich jak na przykład Shishi Rendan czy też Omote renge. Wojownik wykorzystując pełny potencjał wszystkich mięśni całego ciała rozwija ogromną szybkość na bardzo krótkim dystansie, co umożliwia gwałtowne skrócenie dystansu pomiędzy atakującym a jego celem, jednocześnie utrudniając trafienie użytkownika Tańca Cienia. Ruch jest na tyle szybki, że jedynie takie Dōjutsu jak Sharingan jest w stanie go dostrzec. Dzięki zastosowaniu Kage Buyō możemy bez większych trudności zaskoczyć oponenta. Podczas naszego kolejnego ataku nasza WW zostaje zwiększona o 20 punktów a zręczność o 10. Premia sumuje się ze wszystkimi innymi. Mimo iż Kage Buyō może wydawać się doskonałym wspomagaczem nie należy zapominać, że nadużywanie tego Jutsu może prowadzić do poważnego przemęczenia, bólu mięśni i zadyszki, które szybko uniemożliwią toczenie dalszej walki tak więc należy z tej techniki korzystać bardzo
rozważnie.

Kobushi no Ganseki (Pasywna)
Kobushi no Ganseki nie jest tak naprawdę typową techniką Taijutsu. Nie mamy tu do czynienia z niezwykłym i potężnym uderzeniem ani też finezyjnym i zgrabnym kopnięciem... Posiada ona zupełnie inne zastosowanie. Jest to forma rękawic, które jednocześnie wzmacniają pięści użytkownika jak i uodparniają je na złamania, otarcia oraz stłuczenia. Wojownik chcący zastosować to Jutsu składa pieczęć Barana i koncentruje się przez chwilę kumulując średnie ilości chakry, która następnie płynnie rozlewa się na jego dłonie tworząc pulsującą intensywnym błękitem warstwę ochronną. Skuteczność tak uzbrojonego Shinobi również wzrasta a wszystkie wyprowadzone przez niego uderzenia będą dla wroga o wiele bardziej dotkliwie. Ciosy wyprowadzane w czasie trwania Kobushi no Ganseki posiadają modyfikator +10 do siły (Dotyczy tylko zwykłych uderzeń i nie wpływa na techniki Taijutsu. Efekt nie kumuluje się z Bramami Chakry) Mimo iż efekty działania tego Jutsu mogę pozornie wydawać się niezbyt spektakularne, to jednak nie można mu odmówić użyteczności. Niewątpliwą zaletą jest fakt, iż nie wymaga ona od użytkownika wielkich umiejętności a jej podtrzymanie wymaga śladowych ilości błękitnej energii, tak więc może być stosowane nawet przez mocno już zmęczonych wojowników. Efekt można utrzymać do sześciu tur.


Shishi Rendan
Techniki Rangi C Latest?cb=20110822105913&path-prefix=pl
Wymagania: Przed atakiem należy zastosować Kage Buyō
Bardzo silna i niezwykle trudna do wykonania technika mogąca zdruzgotać ciało naszego wroga. Wojownik po uprzednim wykonaniu Tańca Cienia ląduje przed swoim oponentem w pozycji kucznej i natychmiast wyprowadza silne kopnięcie w klatkę piersiową lub podbródek celu, którego zadaniem jest wyrzucenie go w powietrze. Następnie my sami podskakujemy i w locie układamy się pod przeciwnikiem niczym cień. W tym momencie następuje najtrudniejsza część zadania czyli krótka wymiana ciosu. Jeśli tutaj stracimy kontrolę nad sytuacją Shishi Rendan się nie powiedzie (A łatwe to nie jest, bowiem pozycja, z której przychodzi nam toczyć bój jest wyjątkowo niewygodna), jednak jeśli podołam, nie damy wybić się z rytmu lub ofiara nie wyrwie się z klinczu możemy spokojnie dokończyć dzieła. Teraz właśnie wykręcamy się tak, by dla odmiany znaleźć się nad wrogiem i kolejnym kopniakiem strącamy go brutalnie na ziemię. Już samo uderzenie o podłoże powoduje u celu poważne stłuczenia lub w przypadku mniej odpornych osób pęknięcia kości lub w skrajnych przypadkach złamania , jednak na tym nie koniec. Po chwili lądujemy tuż obok z ogromnym impetem waląc po raz trzeci nogą w brzuch lub klatkę piersiową leżącego rywala. Podczas ostatniego, finalnego uderzenia siła użytkownika zostaje zwiększona o 50 punktów. Naprawdę dobry wynik... Jeśli zdołamy zajść tak daleko... Shishi Rendan jest dość mocno męczące.

Hando Ouda
Niezwykle uniwersalna, prosta i użyteczna technika Taijutsu nie wymagająca od użytkownika ani wielkiej siły ani szczególnej zwinności. Hando Ouda doskonale sprawdza się jako forma ataku lub obrony. Jak ją wykonać? Otóż wojownik gwałtownie wyrzuca przed siebie obie ręce (Warto wspomnieć, że powinny pozostawać złączone w nadgarstkach) i otwartymi dłoniami uderzamy w brzuch, okolice splotu słonecznego lub klatkę piersiową wroga odrzucając go w tył na kilka metrów. W chwili wyprowadzenia ciosu wokół naszych dłoni pojawia się niebieska aura tworząca coś na kształt fali uderzeniowej. Faktycznie jest to niewielka ilość chakry, której zadaniem jest zwiększenie siły pchnięcia i zadanie ofierze krótkotrwałego, jednak silnego bólu. Shinobi, któremu uda się prawidłowo wykonać tą technikę może wywołać u przeciwnika dość poważne obrażenia, takie jak na przykład pęknięcia żeber i silne, bolesne stłuczenia, które mogą sprawiać cierpienie przy gwałtowniejszych ruchach. Zaletą Hando Ouda jest bez wątpienia fakt, że można ją wykonać naprawdę szybko, z zaskoczenia i nie wymaga wcześniejszego przygotowania co pozwala wykonać ją niemal w dowolnym momencie. W chwili wyprowadzania ciosu nasza szybkość i siła zostają zwiększone o 25 punktów a nasze pięści na potrzeby określania obrażeń należy traktować jako broń nasyconą chakrą zadającą obrażenia miażdżone.


Ningen Dangan no Jutsu
Wymagania: Asysta drugiej osoby (Może być Kage Bunshin)
Dość niezwykła technika Taijutsu, do której wykonania potrzebna jest asysta drugiej osoby i to właśnie ona będzie odgrywała tutaj kluczową rolę. Wojownik chcący zastosować Ningen Dangan no Jutsu rusza frontalnie na swojego przeciwnika a jego śladem podąża kompan (Jeśli chcemy wykorzystać do tego celu klona możemy stworzyć go później). W dogodnej chwili nasz sojusznik wyskakuje w górę, zaś my wyciągamy ręce w jego kierunku chwytając go mocno za poły ubrania i wykorzystując wszystkie dostępne nam siły ciskamy nim we wroga. Tak właśnie posłany żywy pocisk może podczas lotu swobodnie przygotować inną technikę, lub też posłużyć się bronią lub też co tylko przyjdzie mu do głowy (Oczywiście musi zmieścić się w czasie, którym dysponuje a należy nadmienić, że szybuje dość szybko). Taki manewr może przysporzyć naszemu przeciwnikowi niemałych problemów i go zdezorientować. Wszystkie ciosy Taijutsu zadane przez ciśniętego przez nas sojusznika w chwili zderzenia z celem będą silniejsze o 25 punktów.


Appu
Ciekawa, prosta w wykonaniu, niezbyt finezyjna technika Taijutsu charakteryzująca się sporą siłą. Wojownik chcący zastosować Appu musi gwałtownie skrócić dystans pomiędzy nim a wrogiem, zebrać niewielką ilość chakry w jednej nodze zasilając nią mięśnie i przekuwając na czystą i brutalną siłę fizyczną. Tak wspomożeni wyprowadzamy potężne proste kopnięcie generując dodatkową moc lekkim, prawie niezauważalnym skrętem biodra, celując w brzuch lub klatkę piersiową. Samo uderzenie oprócz dużego impetu ma też właściwości pneumatyczne, które sprawiają, że trafiona osoba natychmiastowo odlatuje na kilka solidnych metrów w tył kilkukrotnie uderzając po drodze o ziemię niczym popularna „kaczka” na powierzchni jeziora. Efekty tego kopnięcia odczuwalne są nawet jeśli osoba chroniona jest pancerzem. Może powodować duszności, zawroty głowy, mdłości i trudności z oddychaniem. W chwili wyprowadzania ataku nasza siła zwiększona jest o 30 punktów zaś szybkość o 15 punktów.


Konoha Daisenpū
Konoha Daisenpū to szybka w wykonaniu technika polegająca na wyprowadzeniu serii niezbyt potężnych, jednak dość precyzyjnych i szybkich kopnięć tworzących coś w rodzaju zapory, której celem jest uniemożliwienie przeciwnikowi przejęcie inicjatywy – przydatna jeśli chcemy na przykład grać na czas. Co więcej prędkość uderzeń jest na tyle duża, że jest wielce prawdopodobne, że przynajmniej jedno z nich dosięgnie naszego oponenta. Tylko bardzo sprawni wojownicy zdołają uniknąć ich wszystkich. Jak wykonać to Taijutsu? Zaczynamy od energicznego podcięcia z wykonanego z rozbiegu, jednak jego zadaniem nie jest powalenie oponenta tylko zmuszenie go do tego by wyskoczył w górę. Następnie my sami podążamy jego śladem wybijając się z ziemi i gdy tylko zrównamy się z nim w powietrzu zaczynamy atakować prawą nogą wyrzucając ją raz za razem przed siebie celując w korpus konkurenta. Każde kopnięcie wyprowadzane jest z szybkością zwiększoną o 15 punktów i zręcznością podniesioną o 25 punktów.
Powrót do góry Go down
https://ninja-reborn.forumpl.net
 
Techniki Rangi C
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Techniki Rangi B
» Techniki Rangi A
» Techniki Rangi A
» Techniki Rangi S
» Techniki Rangi B

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Ninja Reborn :: Techniki :: Zwykłe :: Taijutsu-
Skocz do: