Ninja Reborn
System Pros and Cons 3937e9e4

Zapraszam do przeczytania wstępu pod tym adresem i do założenia konta na naszym forum
_____________________________________________________________
Ninja Reborn
System Pros and Cons 3937e9e4

Zapraszam do przeczytania wstępu pod tym adresem i do założenia konta na naszym forum
_____________________________________________________________
Ninja Reborn
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.


Witamy w odrodzonym świecie ninja, czy jesteś w stanie zapisać się na jego kartach historii?
 
IndeksLatest imagesRejestracjaZaloguj

 

 System Pros and Cons

Go down 
AutorWiadomość
Admin
Admin
Admin


Liczba postów : 163
Join date : 08/03/2016

System Pros and Cons Empty
PisanieTemat: System Pros and Cons   System Pros and Cons EmptyWto Mar 08, 2016 8:00 pm

System Pros and Cons to nic innego jak system wad i atutów danej postaci. Umożliwia to nam uzyskanie nietypowych bonusów na start kosztem ułomności. Zależnie od preferowanego stylu gry, może to być bardzo opłacalna inwestycja, umiejętnie rozegrana postać jest w stanie stać się potężna nawet mimo swoich wad.

Przy zakładaniu karty postaci startujemy z liczbą Pros and Cons równą 0. Za każdy atut dostajemy X liczbę punktów, za każdą wadę zostaje nam odjęta X liczba punktów. Przy skończeniu karty postaci nasza liczba Pros and Cons powinna być równa 0 (Chyba że mamy świetnie wyjaśnioną historię dlaczego nasza postać ma mieć więcej wad/zalet)


Pros:
Zwiększone zasoby Chakry(4)- Atut ten sprawia że shinobi od urodzenia dysponował zwiększą pojemnością chakry. Daje to nam dodatkowo 5k chakry na start a także zwiększa otrzymaną chakrę ze statystyk do 750 za punkt.

Wrodzony Geniusz(5)- Atut ten powoduje że shinobi jest w stanie poznawać techniki znacznie szybciej, a także umożliwia podbicie jednej gałęzi w profilu shinobim o 1

Odporność na toksyny(3)- Atut ten jak sama nazwa wskazuje, sprawia że nasze ciało jest odporne na większość toksyn(wyłączając te najsilniejsze, których działanie i tak jest osłabione)

Wytrzymała psychika(2)- Postać z tym atutem posiada silną psychikę dzięki czemu jest ją bardzo ciężko przełamać jeśli chodzi o tortury. Także łatwiej znosi drastyczne sytuacje(chociaż nadal wywierają na nią wpływ)

Szczęściarz(4)- Postać urodziła się pod złotą gwiazdą, dzięki czemu znacznie częściej przydarza się jej coś dobrego. Potrafi założyć się o to że moneta stanie na kant i wygrać zakład. Ten atut wpływa na ocenę administratora wobec sukcesu naszych akcji.

Pamięć absolutna(3)- Postać posiada niesamowitą pamięć. Z łatwością jest w stanie zapamiętać to co się wydarzyło, oraz nie ma problemu z przerysowaniem widzianej mapy czy planu.

Sokoli wzrok(3)- Postać o sokolim wzroku jest w stanie dostrzec niewielkie szczegóły z większej odległości niż inni, dość szybko jest w stanie wypatrzeć niepasujący krzak, bądź przestawione krzesło.

Stabilny umysł(4)- Postać posiadająca stabilny umysł znacznie lepiej odpiera efekty iluzji oraz jest ciężej ją uśpić.

Przyjaciel rodziny(4)- Pozwala nam na "otrzymanie" NPC'a w randze chunnina, który jest bliskim przyjacielem naszej rodziny, a z racji że jesteśmy aspirującym ninja, możemy otrzymać od niego jakieś rady, pomoc, bądź nawet trening. Warto pamiętać że nasz przyjaciel ma własną wolę więc nie zmusimy go do zaatakowania kage.

Kamienna skóra(3)- Wrodzona wytrzymałość umożliwia nam znoszenie większych obrażeń, otrzymujemy nieznacznie mniejsze obrażenia od wszelkich broni.

Opanowanie(3)- Atut ten umożliwia nam kontrole nad własnymi emocjami w taki sposób że nawet w skrajnych przypadkach nie okazujemy swojego strachu, zmartwienia bądź radości. Umożliwia nam to prowadzenie spokojnych konwersacji nawet w najgorszych dla nas warunkach.

Cons:
Schizofrenia(4)- Dość poważna wada mogąca mieć różne skutki. Może spowodować widzenie nieistniejących rzeczy bądź paranoidalny lęk przed tym że coś może się stać. Zazwyczaj może się to objawić przy sytuacjach stresogennych typu test, walka, misja. O tym co się stanie decyduje Narrator.

Brak kończyny(3)- Nasza postać najnormalniej w świecie urodziła się bez kończyny, znacząco utrudnia to funkcjonowanie, ale dzięki rozwojowi medycyny otrzymujemy w zamian protezę która jednak nie jest tak funkcjonalna jak prawdziwa kończyna

Ślepota(3)- Postać obarczona ślepotą nie jest w stanie doświadczać wizualnych rozkoszy, jednak z tą wadą idzie również nieznaczna zaleta z tego względu że wyostrzają nam się inne zmysły. Ślepota wrodzona nie jest nijak podobna do ślepoty nabytej podczas walki, w związku z czym osoba która oślepła podczas bitwy nie jest w stanie zbyt szybko z aklimatyzować się do ciemności.

Pięta achillesowa(3)- Pięta achillesowa to w skrócie słaby punkt naszej postaci, oczywiście nie musi o nim wiedzieć nikt poza administracją, jednak trafienie w taki punkt spowoduje nam znacznie większe obrażenia niż gdybyśmy oberwali w inną część ciała.

Daltonizm(2)- To upośledzenie powoduje że nasza postać ma problem w rozróżnianiu kolorów, wszelkie kamuflaże wizualne są znacznie skuteczniejsze przeciw daltoniście.

Fobia(1)- Jest to osobista obawa naszej postaci. Przy kontakcie z przedmiotem lęku, nasza postać popada w panikę i dość łatwo może zostać wyprowadzona z równowagi.
Lista dostępnych fobii, jeśli posiadamy własny pomysł, należy przesłać go do administratora w celu weryfikacji i dodania do listy.
Lęk przed zamkniętymi przestrzeniami.
Lęk przed psami.
Lęk przed wysokością.
Lęk przed owadami.
Lęk przed wężami.
Lęk przed ciemnością.

Głuchota(3)- Postać obarczona głuchotą nie jest w stanie słyszeć co się dzieje w otoczeniu, posiada natomiast odrobinę lepsze zmysły.(Tak jak w wypadku ślepoty, głuchota nabyta nie posiada tego "przywileju")

Słaba psychika(2)- Postać o słabej psychice znacznie łatwiej złamać torturami, jest także bardziej podatna emocje związane z drastycznymi sytuacjami.

Słaba pamięć(3)- Postać o słabej pamięci łatwo zapomina o szczegółach, trudniej jej jest także przypomnieć sobie o wydarzeniach z przeszłośc.

Rozdwojenie jaźni(4)- Rozdwojenie jaźni powoduje że w naszej głowie mieszkają dwie skrajne osobowośći, wymaga to od nas wcielania się w dwie różne postaci (jak zetsu) które nie zawsze ze sobą współpracują, jest to dość trudna do odgrywania wada, ale za to daje nam nieznaczne atuty, chociażby w lepszej obronie przed iluzją. W wypadku gdy nie chcemy naraz sterować dwiema różnymi postaciami naraz, to wada ta polega na "uwalnianiu" się co jakiś czas naszej drugiej świadomości wbrew naszej woli, może ona przeszkodzić nam w zrealizowaniu jakiegoś planu lub zrobić coś czego chcielibyśmy uniknąć. W wypadku gdy zdecydujemy się na drugą wersję, naszym celem jest NIE dopuścić do przejęcia kontroli drugiej jaźni, bo będzie to równoznaczne ze "śmiercią"

To oczywiście nie jest pełna lista atutów i wad, jeśli wpadniecie na pomysł czegoś nowego, śmiało piszcie do Administratora bądź moderatora. Na pewno uda się wam dojść do porozumienia. W wypadku gdy będzie nam brakowało punktu bądź dwóch to będziemy mogli je nadrobić jeśli ładnie to opiszemy w historii. Niektóre wady (jak np. te dotyczące naszego wyglądu) będą mogły nam dać bądź odjąć punkty według ustaleń z administracją
Powrót do góry Go down
https://ninja-reborn.forumpl.net
 
System Pros and Cons
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» System obrażeń

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Ninja Reborn :: Początek :: Informacje-
Skocz do: