[size=36]ABURAME[/size]
Klan Aburame (油女一族, Aburame Ichizoku) - jak z pewnością się wszyscy domyślacie najwięcej zaprezentowanych i znanych nam klanów zamieszkuję Konohę czyli Wioskę Ukrytego Liścia. Nie inaczej jest w przypadku Klanu Aburame. Według alfabetu jest to pierwszy Klan, który trzeba opisać. Pierwszy i zarazem najbardziej tajemniczy. Z tego względu, że tak naprawdę bardzo niewiele wiemy zarówno o jego historii i członkach. Nieco lepiej jest natomiast ze stylem walki, który preferują.Kikaichū no Jutsu
Kekkei Genkai:
Technika Pasożytniczych Robaków Destrukcji jest praktykowana wyłącznie przez klan Aburame. Kiedy w klanie dochodzi do narodzin dzieci, ich ciała są oferowane insektom jako gniazdo. Przez lata, podczas których dzieci dorastają, zostają przeszkoleni w różnych sekretnych technikach klanu i dowiadują się jak robaki mogą służyć do walki. Większość członków Aburame zamieszkiwanych jest przez kikaichū, ale niektórzy członkowie klanów posiadają jadowite insekty, nano-rozmiariów, rzadki rodzaj owadów nawet w obrębie klanu Aburame.
Hijutsu: Mushiyose
Użytkownik dotyka swoją dłonią i palcami powierzchni ziemi i puszcza małą sieć czakry, co powoduje pojawienie się robaków które można wykorzystać do innych technik.
Koszt chakry 4.000
Mushi Bunshin no Jutsu
Technika polegająca na utworzeniu klona z robaków, więc co za tym idzie potrafią ją wykonywać zaledwie członkowie z klanu Aburame. Klon może atakować, jednakże nie może używać technik, a po trafieniu zamienia się w robaki które jednorazowo mogą się złączyć na powrot w naszego klona
Kosz chakry: Jak za klona + 3,500
Użytkownik tworzy kokon wokół siebie, który jest dość wytrzymały(przetrwa oberwanie kunaiem lecącym ze średnią prędkością) Można używać go także jako śpiwora. Jest także wprowadzeniem do użycia techniki Hijutsu: Mushimayu.
Koszt Chakry: 10.500
Fujin Konchuu no Jutsu
Technika polega na użyciu robaków w celach zwiadowczych. Użytkownik wysyła samicę, która jest prawie niezauważalna, ta natomiast osadza się na przeciwniku, a dzięki jej charakterystycznemu zapachowi jest łatwo wyczuwalna dla samców tego samego gatunku.
Koszt Chakry:15.000
Konchuu Gaijo Doku
Technika opiera się na wysłaniu kilka robaków do ciała naszego, bądź sojusznika, aby wyssały z niego słaba truciznę. Dość prosta technika nie sprawiająca zbyt wiele bólu, jednak nie radząca sobie z silniejszymi truciznami.
Koszt chakry: 9.000
Bōsui no Jin
Użytkownik atakuje swoimi robakami cel w ruchu spiralnym, aby zdekoncentrować przeciwnika.
Koszt Chakry: 10.000
Mushi Jamingu no Jutsu
Użytkownik korzysta z dużej ilości swoich Kikaichū i rozprzestrzeniania je na dużym obszarze wokół użytkownika. Owady następnie emitują niewielkie ilości przyjmowanej przez nich chakry, którą zwykle się żywią. To zmyla ninja typu sensorów, z ich możliwością wyczuwania chakry, owady nieregularnie się dystrybuują i są w dużych ugrupowaniach w wyniku czego tworzą wiele "fałszywych obrazów" sprawiając, że trudniej je odróżnić od użytkownika i znaleźć jego dokładną lokalizację.
25.000
Mushi Kame no Jutsu
To jutsu używa Kikaichū żyjących w ciele użytkownika jak tarczy, gdyż dzięki swojej szybkości tworzą kopułę, technicznie podobną do Hakkeshō Kaiten, gdzie użytkownik tworzy ochronę za pomocą własnej ręki. Jutsu jest wystarczająco silne, aby zneutralizować nadchodzące ataki
do rangi A włącznie, ale może być zdezaktywowane poprzez silne wybuchy.
35.000
Hijutsu: Mushimayu
To unikatowe jutsu jest sekretną techniką klanu Aburame, która pozwala na zwiększenie szybkości hodowli nowych owadów w ciele. Ciało użytkownika jest swego rodzaju ulem dla owadów, gdyż użytkownik oplata się kokonem z czakry. Jest to bardzo przydatne, gdyż można wyhodować nowy gatunek owadów, odporny na pewne techniki. Jednak korzystanie z jej w środku bitwy może być potencjalnie niebezpieczne, pozostawiając użytkownika w bezruchu i wrażliwym na ataki. Na raz można wytworzyć owady odporne tylko na jeden żywioł. Przy jednym użyciu możemy dostać od 5(1 godzina) do 20(4 godziny) robaków. Gdy ponownie chcemy zdobyć robaki, które raz udało nam się przywołać zyskujemy możliwość uzyskania ich od 10(1 godzina) do 40(4 godziny) przy jednym użyciu. Odstęp przy używaniu techniki to jedna doba.
Nieznane
Hijutsu: Mushidama
Jest to specjalna technika klanu Aburame, która polega na tym, że tysiące robaków otaczają przeciwnika. Jest to pułapka bez wyjścia (chyba, że zna się dobre techniki teleportacyjne). Robaki zjadają czakrę wroga i powoli go zabijają.
Nieznane
Nano-Kikaichū
Jutsu to posiada 3 formy. Jedna polega na tym, że wprowadzamy do ciała przeciwnika dużą ilość małych robaczków(nawet poprzez skórę), które pożerają jego chakrę i ciało w ciągu 3 postów. Druga możliwość polega na użyciu kilku robaków, które muszą się dostać przez otwór(uszy, nos, usta), następnie zjadają chakre i ciało przeciwnika w ciągu 2 postów jednocześnie rosnąc. W obu przypadkach trzeba mieć bezpośredni kontakt z przeciwnikiem, jednak w przypadku powiększających się robaków musimy je podrzucić bezpośrednio do miejsca docelowego, w przypadku mniejszych wystarczy jeden dotyk, aby robaki przeszły na przeciwnika. W ostatniej formie robaczki dostają się do organizmu również poprzez jedno dotknięcie, technika przez pierwsze tury osłabia przeciwnika(2 tury), następnie paraliżuje(3 tura), a w dwóch kolejnych(5 tura) zabija, jeśli technika nie zostanie przerwana. W innym wypadku paraliż pozostaje przez kolejne 4 tury. [color=red]Technika dla wybranych! Na dodatek można się posługiwać tylko jednym typem nano-robaków!
Nieznane