Ninja Reborn
Kary i bonusy własnych umiejętności 3937e9e4

Zapraszam do przeczytania wstępu pod tym adresem i do założenia konta na naszym forum
_____________________________________________________________
Ninja Reborn
Kary i bonusy własnych umiejętności 3937e9e4

Zapraszam do przeczytania wstępu pod tym adresem i do założenia konta na naszym forum
_____________________________________________________________
Ninja Reborn
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.


Witamy w odrodzonym świecie ninja, czy jesteś w stanie zapisać się na jego kartach historii?
 
IndeksLatest imagesRejestracjaZaloguj

 

 Kary i bonusy własnych umiejętności

Go down 
AutorWiadomość
Admin
Admin
Admin


Liczba postów : 163
Join date : 08/03/2016

Kary i bonusy własnych umiejętności Empty
PisanieTemat: Kary i bonusy własnych umiejętności   Kary i bonusy własnych umiejętności EmptySob Mar 19, 2016 8:27 am

Któż nie chciałby posiadać własnego wymyślonego umiejętności opierającej się na stylu fabularnym Naruto? Chyba większość graczy, którzy nie przybyli tu odgrywać roli drugiego Naruto czy Kakashiego, chciałaby zacząć życie w tym świecie z własnymi unikalnymi technikami. Na naszym forum jest to możliwe, jednak nie jest to takie proste, jak by się mogło wydawać. Nie wystarczy wymyślić historii i technik, by nasz przepotężny klan mógł zaistnieć. W tym temacie objaśnię co nam dają, a co mogą zabrać poszczególne pomysły na własne klany.

1. Jak stworzyć własną umiejęność.

Aby stworzyć własną umiejętność, trzeba przed stworzeniem własnej karty postaci, złożyć prośbę o własną umiejętność >tutaj< a po otrzymaniu zgody umieścić ją wraz z technikami i innymi szczegółami >tutaj<. Potem otrzymamy wytyczne od administratora czy ten klan zostanie przyjęty, bądź co powinno zostać w nim zmienione. Jeśli otrzymaliśmy zgodę, powinniśmy się zgłosić do administratora na PW o szczegóły na temat rozwoju trudniejszych technik naszego klanu.


2. Co nam da własna umiejętność?

Pewnie mało kto zadaje sobie to pytanie przy tworzeniu własnej umiejętności, ale u nas warto sobie to pytanie zadać z prostej przyczyny. Wszystko co wymyślimy i jest związane z naszą umiejętnością, będzie miało jakiś wpływ na naszą karierę ninja, więc warto przemyśleć czy warto tworzyć naszą umiejętność wielce potężną w doujutsu, by administrator nałożył na nas kary w walce taijutsu/ninjutsu. Kilka oczywistych decyzji jakie ludzie zwykle podejmują przy tworzeniu umiejętności, a jakie u nas mają nieco odmienne efekty omówię w następnych podpunktach

A.Wybity klan w którym gracz jest ostatnim żyjącym członkiem
Bardzo częstym, wręcz nieustającym problemem w każdym pomyśle gracza na temat umiejętności, jest wielce smutna historia, w której gracz traci rodziców w jakiejś tragicznej wojnie i nasza postać, jako ostatni potomek klanu, chce się mścić/stać się potężnym etc. Wiadomo jak nudne są wszelkie historie, w której gracz nie ma nikogo, bo przyszli bardzo źli panowie i bardzo źle zrobili, zabijając mu wszystkich, począwszy od ciotek i wujków z piątego pokolenia, poprzez babcie i dziadków, na piesku skończywszy. Dlatego wszelcy gracze którzy chcą wymyślić własną umiejętność tylko po to, by być w nim jedynymi członkami niech wiedzą, że to jest bardzo, ale to bardzo wielkie utrudnienie w naszym świecie. Przyczyny są ku temu bardzo proste i logiczne. Ostatni członek danego klanu jest bardzo łakomym kąskiem dla nukenninów, bo wiadomo, że każdy chciałby położyć łapy na unikalnym kekkei genkai. Wielkim problemem jest także nauka technik danego klanu, gdyż wiadomo, że bez swojego mentora, który odsłonił by nam tajniki naszego klanu, trudno jest samemu odkryć co tak naprawdę nasza krew ma do zaoferowania. Niektóre techniki które wymyśliliśmy będą dla nas wręcz niedostępne przez całą karierę naszego shinobiego. Ostatnim wartym wspomnienia aspektem jest to, że mogą nas ominąć wszelkie minieventy dla rodziców, które admin czasem rzuci co niektórym graczom tylko po to, by ci dostali darmowe zaopatrzenie od troszczących się o własne pociechy rodziców. Żeby nie było, że taki klan ma same kary, to otrzyma także kilka bonusów. Najważniejszym z nich jest to, że wszelkie techniki jak i bonusy które posiądziemy, będą sekretne i nikt poza graczem(i administracją) nie będzie miał o nich pojęcia, chyba że w historii umiejętności zostanie wspomniane że reprezentant tegoż kekkei genkai brał udział w jakichś wydarzeniach batalistycznych, co za tym idzie, musiał używać co niektórych technik. Wtedy kilka losowych technik zostanie ujawnionych. Gracz bez rodziny także może kreować samego siebie w dowolny sposób, nie ograniczony tym, że naszym rodzicom (czyt. administratorowi) nie podoba się nasze zachowanie, gdyż jest nie godne dla danego klanu.
Dla ułatwienia zrobiłem proste wypunktowanie głównych bonusów i kar dla takiego wyjścia.
Bonusy:
-Ukryte przed oczami innych graczy techniki i bonusy klanowe
-Możliwość dowolnej kreacji postaci, bez obawy o sprzeciwy innych członków klanu
-Brak obawy, że nasz klan wybierze sobie inny gracz i zacznie panoszyć się w naszym rewirze umiejętności
Kary:
-Ogromna szansa na bycie zaatakowanym podczas misji czy innej aktywności fabularnej, przez nukkenina bądź mieszkańca innej wioski (NPC oczywiście) o randze Chunnina i wyżej
-Znacznie trudniejsza nauka technik, a także zablokowany dostęp do niektórych
-Brak otrzymywanych losowo prezentów od "rodziny"

B.Bezklanowcy
Wielu graczy pewnie chciałoby zagrać sobie jako bezklanowiec, czyli osoba która nie posiada żadnego kekkei genkai ani innych specjalnych zdolności. Dla takich graczy także przewidzieliśmy kilka bonusów jak i wad. WAŻNE! Bezklanowiec nie musi być osobą bez rodziny. Jeśli ktoś zdecyduje się kroczyć drogą bezklanowca, będzie posiadał kilka ułatwień, najważniejszym z nich jest to że jako bezklanowiec, nie musimy poświęcać się treningowi umiejętności klanowych, więc trening zwykłych i żywiołowych jutsu, przebiega o 25% szybciej (tzn. potrzebujemy nieco mniej punktów na rozwój i nieco krócej się technik uczymy). Pozytywnym aspektem rozwoju bezklanowca jest również to, że otrzymuje nieco przychylniejszy wzrok administracji przy wyborze specjalnej zdolności, bądź prośbie o przeklętą pieczęć. Do negatywnych aspektów bycia bezklanowcem należy oczywiście brak dostępu do specjalnych zdolności, które może zaoferować nam klan, a także mniej chętna pomoc ze strony dalszej rodziny.
Dla przejrzystości zrobiłem rozpiskę punktową.
Bonusy:
-Szybsza nauka technik zwykłych, jak i żywiołowych
-Łatwiejsza szansa na uzyskanie specjalnej zdolności w przyszłości
Kary:
-Brak dostępu do unikalnych zdolności klanu
-Brak wsparcia klanowego w treningach, i mniejsza szansa(LECZ NIE ZEROWA) na otrzymanie upominku od innych członków rodziny niż rodzice

C.Umiejętność posiadający potężne "coś"
Wiadomym faktem jest to, że część własnych umiejętności jest w czymś wyspecjalizowana, a to posiadają niesamowite zdolności w walce mieczem, a to są niesamowici w technikach pieczętujących, a to umieją zabić muchę z odległości 1 km przy pomocy senbona. Każda taka specjalizacja w klanie umożliwi nam znaczne przewyższenie w boju shinobich, którzy nie są w danej dziedzinie wyspecjalizowani. Jednak kosztem osłabienia w innych dziedzinach, wiadomo że wojownik Taijutsu, jest praktycznie bezużyteczny w Genjutsu czy Ninjutsu i odwrotnie.
Bonusy:
-Potężniejsze techniki danego rodzaju
-Mniejsza szansa na niepowodzenie techniki.
Kary:
-Ograniczenie w nauce technik z innego rodzaju
-Słabsze opanowanie technik innego rodzaju, większe ryzyko ewentualnego niepowodzenia.

Oczywiście to nie wszystkie odmiany własnych klanów jakie są plusowane i minusowane. Lecz resztę poznacie już przy samym tworzeniu własnego klanu. Gdy stworzycie własny klan, administrator powie Wam wtedy jakie bonusy i kary Was czekają, a to zależne będzie od genezy waszego klanu oraz jego technik

3.Umiejętność NIE zawsze oznacza klan
Co mamy przez to rozumieć? A no to że własna umiejętność, a własny klan to są dwie różne rzeczy, klany z założenia powinny być rozpoznawalne. Są to zazwyczaj wielopokoleniowe rodziny które w ten czy inny sposób zbudowały sobie na tyle duży respekt w wiosce/na świecie, że cały ród jest na równi rozpoznawalny. Natomiast osoba o specjalnym Kekkei Genkai może wywodzić się z małej rodziny gdzieś ze slumsów o której nikt nie słyszał nikt nie widział. Oczywiście to czy tworzymy własny klan czy umiejętność też ma wpływ na to jakie bonusy posiadamy, ale są one już nieco bardziej szczegółowe więc wszelkie informacje na ten temat można uzyskać u administracji

4.Czy warto mieć swój własny klan
Pewnie wielu z was po przeczytaniu powyższego wątku stanie przed pytaniem "Czy warto w takim wypadku zrobić swój własny klan na tym forum?" Więc odpowiem za was. Warto, pod warunkiem że umiecie grać fair i jesteście w stanie znieść kary, by uzyskać bonusy. Dlatego nim zdecydujecie się na własny klan, upewnijcie się że w waszej historii jest wspomniane to co pozwoli w jak najprostszy sposób znaleźć zarówno wady, jak i zalety takowego. Zapewniam was, żaden klan własny nie będzie pozbawiony wad, nieważne jak piękna historia by nie była.
Powrót do góry Go down
https://ninja-reborn.forumpl.net
 
Kary i bonusy własnych umiejętności
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Wzór własnej umiejętności.

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Ninja Reborn :: Początek :: Informacje-
Skocz do: