Ninja Reborn
Własny klan - Farron 3937e9e4

Zapraszam do przeczytania wstępu pod tym adresem i do założenia konta na naszym forum
_____________________________________________________________
Ninja Reborn
Własny klan - Farron 3937e9e4

Zapraszam do przeczytania wstępu pod tym adresem i do założenia konta na naszym forum
_____________________________________________________________
Ninja Reborn
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.


Witamy w odrodzonym świecie ninja, czy jesteś w stanie zapisać się na jego kartach historii?
 
IndeksLatest imagesRejestracjaZaloguj

 

 Własny klan - Farron

Go down 
2 posters
AutorWiadomość
Ecclair Farron
Student Akademii
Student Akademii



Liczba postów : 1
Join date : 17/04/2016

Własny klan - Farron Empty
PisanieTemat: Własny klan - Farron   Własny klan - Farron EmptyNie Kwi 17, 2016 9:32 pm

Nazwisko klanu: Farron

Symbol: Kwiat chabru oroczony czterema nutami symbolizującymi cztery strony świata (Możliwe że stworze obrazek jak to wygląda)
Cechy charakterystyczne:Członkowie tego klanu posiadają pelerynę na jedno ramię (Podobnie jak peleryna Ezzio Auditore) którą gałąź Guqin przerzuca przez ramię tak, że osłania instrument podczas podróży. Oczywiście każdy członek gałęzi Guqin posiada przy sobie tenże instrument. W domu rodowym tego klanu jest dużo wazonów z kwiatami chabru które są dla tej rodziny bardzo ważne. Mówi się że ten kwiat jest zdolny wydobyć dusze artysty z każdej osoby.

Rozpoznawalność klanu: Duża (Posiadają własny teatr w Kiri-gakure w którym odbywają się koncerty organizowane przez ten ród)

Historia:
Klan Farron Jest jednym z większych klanów powstałych po wojnie shinobi. Ale dość szybko stał się renomowanym reprezentantem wioski Kiri. Ich umiejętności i techniki rozsławiły ich na cały świat, a ich płaszcze

Członkowie tego klanu to nie tylko utalentowani ninja, ale także niesamowici muzycy, którzy specjalizują sie w śpiewie jak i grze na instrumencie zwanym "Guqin" przez co klan ten dzieli się na dwie gałęzie. Gałąź Guqin, czyli grających na instrumentach i gałąź Gēchàng(chiński- śpiew)
Ku uznaniu ich zdolności nie tylko artystycznych, ale też bojowych, kage Kiri zlecił budowę amfiteatru który przekazał tejże rodzinie ku uciesze nie tylko jej członków, ale także mieszkańców którzy uwielbiają zbierać się w nim na wszelkie wydarzenia organizowane przez klan, od koncertów po konkursy.
Każdy członek klanu który objawia talent artystyczny posiada w sobie kontrolę nad żywiołem wiatru.
Gałąź posiadająca talent śpiewu specjalizuje się w technikach iluzji w całości opartych na dźwięku oraz falach powietrza. Techniki te rzadko kiedy są śmiertelne, ich głównym celem jest obezwładnianie i manipulacja.
Gałąź odpowiadająca za obsługę instrumentu specjalizuje się w wykorzystywaniu drgań strun instrumentu celem wytworzenia najróżniejszych technik opartych nie tylko na dźwięku, ale tez na żywiole wiatru. Techniki bojowe są tworzone poprzez granie odpowiednich akordów na instrumencie. (Uwaga: sam dźwięk nie wystarczy by wytworzyć technikę bojową, trzeba nasycić nie tylko instrument chakra użytkownika, ale także palce użytkownika.)
Młodzi członkowie klanu uczą się podstaw na treningowych instrumentach, które mimo że nie odstępują jakością dźwięku innym wersjom, to jednak nie są tak wytrzymałe jak jego profesjonalne wersje. Wraz z awansem na genina, każdy członek klanu dostaje własny instrument który jest niepowtarzalnym arcydziełem kunsztu rzemieślniczego, zarówno pod względem wyglądu, jak i wykonania.
Instrumenty te są wytwarzane przez bardziej doświadczonych członków klanu, którzy sami decydują komu przekażą swoje dzieło. Bez względu na to kto tworzy instrument, łączy je kilka cech. Są bardzo wytrzymałe, struny są już w czasie tworzenia nasączone chakra przez co są one twardsze niż stalowe liny, jednocześnie zachowując czystość i delikatność brzmienia. Obudowa natomiast jest zrobiona z najlepszej jakości drewna które tak jak struny jest nasączane chakrą podczas tworzenia, dzięki czemu jest twarde prawie jak żelazo, a mimo wszystko zachowuje lekkość. Nierzadko do instrumentu przyczepiony jest skórzany pas który użytkownik może zarzucić na szyje podczas grania, dzięki czemu jest bardziej mobilny, bądź przytroczyć przez pierś, co jest bardzo przydatne w podróżach. Sama nauka nowych techmik polega na nauce nowych akordów i utworów.
Mówi się że ten klan posiada utwory zdolne do manipulacji nad czasem i przestrzenią, a także technikę umożliwiająca kontrolę każdej istoty. Nawet boga. Ale jak dotąd żadna z tych plotek nie ma podstaw by w nie wierzyć.
Preferowany żywioł: Fuuton
Preferowany rodzaj jutsu: Ninjutsu

Techniki:
Gałąź Guqin

Opis: Gałąź Guqin opiera się na łączeniu akordów których dźwięk w połączeniu z chakrą użytkownika tworzy technikę. Pojedyncze akordy można łączyć w tzw. Utwory, które po wygraniu nie tylko wzmacniają techniki, ale także mogą nadać im nowe, nietypowe właściwości.


Kumo (jap.Chmura)
Opis: Jeden z podstawowych akordów który po przejechaniu ręką po strunach od użytkownika w stronę przeciwnika powoduje wystrzelenie w stronę przeciwnika senbonów zrobionych z wiatru, są one ledwo widoczne, ale nie powodują wielkich obrażeń, chyba że trafi się przeciwnika w newralgiczne punkty (oczy czy tętnica)
Koszt Chakry: 5.000 / za 5


Mite (jap. Obserwować)
Opis: Jeden z podstawowych akordów który po wygraniu powoduje zerwanie się silnego wiatru przed użytkownikiem który jest skuteczny w unieszkodliwianiu technik rangi D polegających na wytworzeniu wszelkich shurikenów, kunai i sengonów oraz wszelkiej broni miotanej rzuconej broni miotanej(Chyba że przeciwnik ma znacznie większą siłę "wyrzutu broni" niż użytkownik refleksu.
Koszt Chakry: 6.000


Kumomi (jap. Obserwowanie Chmur)
Wymaga znajomości akordów: Kumo i Mite
Opis: Utwór który składa się m.in. z dwóch poprzednich akordów, polega on na odegraniu melodii w której trakcie za plecami uzytkownika zrywa się wielki wiatr  wiejący w stronę przeciwnika(zakładając że przeciwnik stoi przed użytkownikiem) zdolny zatrzymywać bronie miotane. Wiatr wieje na szerokości 1,5m maksymalnie sięgając 50m Sam wiatr nie zadaje obrażeń, ale w trakcie jego odgrywania z wytworzonego podmuchu wiatru wytwarzają się powietrzne senbony które wystrzeliwują w stronę ziemii pod kątem, senbony te są już w stanie wbić się w ciało oponenta.
Koszt Chakry: 10.000 / 5.000 za ture utrzymania / 35 senbonów na turę opadające w losowych miejscach w zasięgu działania podmuchu
_________________________________________________________________________________________________
Kaze (jap. Wiatr)
Opis: Akord polega na wytworzeniu niewielkiego tornada które leci szybko, ale nie zadaje obrażeń, przeciwnik trafiony takim tornadem traci grunt pod nogami i jest wyrzucany na metr w górę.
Koszt Chakry: 7.000

Hanashite (jap. Mówic)
Opis: Akord polega na wypuszczeniu skrzyżowanych powietrznych ostrzy które wędrują z dużą prędkością, w wypadku trafienia przeciwnika powodują lekkie rany. Sama technika nie jest trudna do uniknięcia, ale zmusza przeciwnika do zmiany pozycji.
Koszt Chakry: 8.000

Uta (jap.Piosenka)
Opis: Akord defensywny który podczas odegrania go samotnie, powoduje że użytkownik jest odpychany i niesiony przez wiatr na odległość do makymalnie 20m od jego aktualnej pozycji. Technika ta służy pozycjonowania użytkowników instrumentu na polu bitwy.
Koszt Chakry: 7.500

Kazehana no Uta(jap. Utwór mówiącego wiatru)
Wymaga znajomości akordów: Kaze, Hanashite i Uta
Opis: Melodia wiatru, polega na wystrzeleniu 2 tornad przed użytkownika na odległość nie dalsza niż 60m. Gdy ktokolwiek oberwie chociaż tornadem jest wyrzucany w powietrze na 1,5m a następnie szatkowany jakby w tornadzie znajdowały się ostrza. Nawet bezpośrednie oberwanie tornadem nie zabije, ale może spowodować kilka głębszych ran.
Koszt Chakry: 30.000
__________________________________________________________________________________________________

Hansha (Jap. Odbicie)
Opis: Akord polegający na stworzeniu niewidzialnej bariery chakry która po naruszeniu przez technikę przeciwnika powoduję jej "odbicie" z tą samą bądź mniejszą siłą rażenia. Można nią odbić techniki zależnie od rangi. Sama bariera utrzymuje się cztery tury bariera jest wytwarzana na 180 stopni przed użytkownikiem(czyli wszystko co leci od frontu w użytkownika zostanie odbite.)
Koszt Chakry: Przy wykorzystaniu 10k chakry odbija jutsu rangi D, przy wykorzystaniu 25k chakry odbija jutsu rangi C, przy wykorzystaniu 40k chakry odbija jutsu rangi B, przy wykorzystaniu 50k chakry odbija jutsu rangi A, przy wykorzystaniu ponad 100k chakry, odbija jutsu rangi S(Działa na techniki w stylu Kirin, pod warunkiem że piorun uderzy od przodu "pod kątem"

Eien no (Jap. wieczność)
Opis: Akord wspierający który po odegraniu pokrywa dłoń grającego delikatną poświatą. Poświata ta ma właściwości lecznicze i jest w stanie zasklepić średnie obrażenia(rozcięcia kataną, oparzenia)Technika nie przyszyje odciętej ręki, a tym bardziej nie wskrzesza. Dodatkową właściwością tej techniki jest rozpraszanie wszelkich genjutsu do rangi A w wypadku używania na sojuszniku i do rangi B w przypadku używania na sobie.
Koszt Chakry: 12.000

Eien no Hansha (jap. Wieczne odbicie)
Opis: Utwór który tworzy w okół użytkownika w promieniu 5m bańkę która przez czas działania odbija wszelkie techniki, jednocześnie lecząc poważne obrażenia wszystkich osób znajdujących się w środku. Technika nie przyszyje ręki ani nie służy do wskrzeszania, można nią natomiast zahamować proces krwawienia i wprowadzić ciężko ranną osobę w stan stazy(Zawieszenia w czasie) która spowoduje że tak długo jak utwór jest grany ona nie umrze(Utwór ma drogi koszt inicjacji, ale tanie utrzymanie bo służy głównie do podtrzymywania funkcji życiowych i kurowania głębszych rozcięć i oparzeń.)

Koszt chakry: 55.000 / 7.000 na turę

___________________________________________________________________________________________________

Eien no mite no uta(jap. Utwór obserwujących wieczność)
Wymaga znajomości: Eien no, Mite i Uta
Opis: Ostateczny i zarazem najtrudniejszy opracowany do tej pory utwór przez klan Farron, znają go tylko nieliczni a jego brzmienie za każdym razem podbija serca ludzi. W wypadku wykorzystania chakry, technika która powstaje jest najprościej ujmując techniką kontrolującą czas. Użytkownik tej techniki może skierować swoją chakrę na dowolną istotę (W tym na siebie) i natychmiastowo postarzeć lub odmłodzić daną postać zapewniając jej tym samym "Drugie życie" z zachowaniem jej duszy jak i umysłu, oferując młodsze ciało(Zabierana jest ilość statystyk zależna od "czasu odmłodzenia" przy czym chakra jak i znane przez postać techniki pozostają nienaruszone. NIE MOŻNA ODMŁODZIĆ BARDZIEJ NIŻ DO WIEKU GENNINA Z WIADOMYCH POWODÓW) natomiast w wypadku postarzenia, możemy doprowadzić do szybkiej śmierci z "przyczyn naturalnych" Utwór niesamowicie trudny do opanowania, nauka może trwać nawet miesiącami.
Koszt Chakry: Nieznane
__________________________________________________________________________________________________
Techniki:
Gałąź Gēchàng

Opis: Gałąź Gēchàng opiera się na modulowaniu głosu z pomocą chakry w taki sposób, ze wytwarzane dźwięki osiągają nietypowe tonacje. Techniki tej gałęzi w dużej mierze opierają się na genjutsu. Techniki te nie wpływają na użytkowników gałęzi gugin

Dare ga tēmadesu?(jap. Kto jest tematem?)
Opis: Technika iluzji polegająca na ogłupieniu przeciwnika. Użytkownik z pomocą chakry wyśpiewuje kilka słów które wpływają na wszystkich oponentów w pobliżu 30m. Przeciwnicy zaczynają mieć zwidy które powodują że postacie wszystkich ludzi znajdujących się w jego zasięgu wzroku zmieniają się w osoby które zna, tak jakby skończyły używać Henge no jutsu. Powodując lekką konsternacje i dając szanse na zaatakowanie go. (Technika działa jak odwrócone henge no jutsu, przez co przeciwnikowi się wydaje że to osoba którą zna była pod postacią przeciwnika, a nie że przeciwnik zamienił się w sojusznika) Jutsu trwa 3 tury
Koszt chakry: 10.000

Kontorasuto(jap. Kontrast)
Opis: Technika iluzji wpływająca nie tylko na zmysł wzroku, ale też na węch i dotyk. Gdy użytkownik zaśpiewa fragment utworu sprawia, że wszyscy w okolicy 35m zaczynają mieć "odwracane" zmysły. Objawia się to tym że wszelkie kolory widzi przeciwstawnie niż powinien (Np. zamiast czerwonego widzi zieloną i vice versa, zamiast niebieskiego widzi żółty etc.) to samo dzieje się z jego węchem(Np. Zamiast czuć ładny zapach czuje smród) i z dotykiem(To co gorące jest lodowate i to co lodowate jest gorące) Zmiana trwa tylko 2 tury i ma bardziej na celu rozproszenie uwagi przeciwnika niż faktycznie ogłupienie.
Koszt Chakry: 15.000

Shizuku(jap.Kropelka)
Opis: Po wyśpiewaniu fragmentu utworu użytkownik sprawia że ludzie w pobliżu 40m mają wrażenie że zaczyna padać deszcz, gdy pierwsze krople w ich wizji spadną na ziemie zaczynają czuć przygnębienie i smutek, wydaje im się że to co właśnie robią nie ma sensu i co niektórzy przeciwniki mogą nawet zacząć płakać. Technika potrafi złamać wiele osób zmuszając ich do zatrzymania się. Technika w założeniu działa 2 tury przy których pada deszcz, po tych dwóch turach deszcz odchodzi ale nie każdy przecwinik się od razu pozbiera
Koszt chakry: 40.000

Obokuri-Eeumi (Jap. Uzyskaj nasze wsparcie)
Opis: Po wyśpiewaniu użytkownik tej techniki wywołuje halucynacje we wszystkich osobach w pobliżu 50m. Mają oni wrażenie że pojawiają się tysiące klonów przeciwników, tak jak gdyby zostali przywołani przez różne rodzaje technik kagebunshin (Technika działa na tak wysokim poziomie, że nawet ludzie z sharinganem mogą mieć problem w odróżnieniu czy to faktycznie klony, czy iluzje, czy ludzie. Użytkownicy Byakugana odróżniają klony od ludzi, ale już iluzji od ludzi nie zawsze) Technika działa tylko 3 tury, jednak może być wydłużana kosztem dodatkowej chakry
Koszt Chakry: 60.000 /15.000 za turę dodatkową

Shiki no uta (Jap. Utwór pór roku)
Opis: Najtrudniejszy znany utwór do nauczenia się przez użytkowników tej gałęzi. Jest on bardzo potężną techniką genjutsu. Powoduje on że absolutnie każda istota która ją usłyszy, bez względu na pochodzenie, siłę i umiejętności, oddaje się zupełnie pod kontrolę użytkownika. Użytkownik może dowolnie wydawać takiej istocie rozkazy, a istota będzie wierzyła że robi to z własnej woli. Bardzo ciężko jest się uwolnić z tej techniki która jest w stanie kontrolować nawet  bijuu. Jednak mało kto zna ten utwór, a jeszcze mniej osób zezwala na jego naukę.
Koszt Chakry: Nieznany
Powrót do góry Go down
Admin
Admin
Admin


Liczba postów : 163
Join date : 08/03/2016

Własny klan - Farron Empty
PisanieTemat: Re: Własny klan - Farron   Własny klan - Farron EmptyPią Kwi 22, 2016 5:13 pm

Myślę że akcept, biorąc pod uwagę to co mi napisałaś. No i ten klan leci do klanów publicznych
Powrót do góry Go down
https://ninja-reborn.forumpl.net
 
Własny klan - Farron
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Klan Yamanaka
» Klan Akimichi
» Klan Kaguya
» Klan Aburame
» Klan Uchiha

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Ninja Reborn :: Postać :: Własne-
Skocz do: