Śmierć jak wiadomo jest bardzo specyficznym tematem na pbf'ach. Jak spowodować by śmierć była na tyle bolesna by wywoływała dbanie o naszą postać, ale przy tym by w wypadku jej nastąpienia, nie odrzucała od ponownego spróbowania się w tym świecie. Z myślą o jak najbardziej "pokojowym" rozwiązaniu, postanowiliśmy stworzyć następujące wyjścia dla tych którym noga się powinie.
Śmierć to nie koniec, pod warunkiem że mieliśmy rodzinę-
Co to znaczy? Najprościej rzecz ujmując, jest to przekazanie naszych idei i poniektórych cech do naszego potomka, nie musimy mieć fabularnie dziecka by po śmierci móc się jako dziecko tego klanu urodzić. Polega to najprościej rzecz ujmując na tym, że możemy nasz ekwipunek, i co niektóre techniki (Spisane na zwojach dzięki czemu szybciej się ich nauczymy) przekazać naszemu potomkowi który zaczyna swoją historię od akademii. Poniżej zamieściłem krótki spis wad i zalet jakie ma ta decyzja.
Zalety
+Możliwość przekazania części naszego ekwipunku do naszej nowej postaci, zarówno w postaci pieniędzy, broni, artefaktów jak i w postaci kilku technik spisanych na zwojach(Zależnie od oceny administratora)
+Możliwość "przekazania" informacji o ludziach, a także zachowanie "przyjaciół rodziny" w postaci graczy z którymi nasza martwa postać dobrze sie dogadywała.
+Możemy zachować kekkei genkai "ojca"
Wady
-Zaczynamy z rangi studenta akademii
Śmierć to nie koniec, to poprostu przeniesienie duszy w inne ciało-
Co to znaczy? Jest to opcja dla ludzi którym nie chce znowu się wędrować przez egzaminy i treningi by osiągnąć to co utraciliśmy. Polega ona na tym że tworzymy historie postaci tak jakbyśmy tworzyli nowe kp, musimy wybrać inny klan jak i inne miejsce zamieszkania, z tym że będziemy startować w randze o jedną/dwie niżej od naszej poprzedniej, zależnie od tego jak dobrze się sprawowaliśmy podczas gry. Statystyki możemy rozdawać sami, ale techniki jakie otrzymamy, przydziela nam administrator(Możemy oczywiście się dogadać z administracją jaką postać byśmy chcieli) W wypadku gdy weźmiemy w ten sposób klan uchiha, to startujemy najdalej na drugim poziomie sharingana. Warunkiem tego wyjścia jest posiadanie przynajmniej rangi chunnina
Zalety
+Startujemy z rangą przynajmniej chunnina.
+Dostajemy pakiet punktów za "odbyte treningi" więc nie startujemy ze świeżakiem
Wady
-Startujemy w innym klanie niż posiadała poprzednia postać.
-Startujemy w innej wiosce niż poprzednia postać, bez żadnych znajomości w graczach czy konkretnych informacjach o nich.
Śmierć to koniec, trzeba zacząć od zera.-
Co to znaczy? A no to, że dla tych ludzi którzy lubią wyzwania i zaczynanie od zera, przygotowaliśmy przychylność administracji w jego wyborach, jeśli ktoś po śmierci zechciałby startować od zera, to ma możliwość wybrania zarówno tej samej wioski jak i tego samego klanu, możemy dowolnie robić to co robilibyśmy gdybyśmy zaczynali od zera, z tym że każda nasza prośba o coś (czy to cs, czy przeszczep, czy misja na artefakt) spotka się z przychylniejsza oceną, oczywiście nie gwarantujemy że każdy to dostanie, ale będzie łatwiej spełnić oczekiwania administracji.
Zalety
+Przychylniejsza ocena administracji we wszelkich prośbach
+Możliwość stworzenia postaci w dowolnym otwartym klanie i wiosce
Wady
-Startujemy z poziomu studenta akademii
-nie posiadamy żadnych informacji ani kontaktów naszej poprzedniej postaci.