Cieniste klony, jak każdy wie to bardzo silna technika. Daje ona bardzo dużą przewagę nad przeciwnikiem, zwłaszcza kiedy walka toczy się 1 vs 1. No więc, nie sądzicie, że to bardzo silna technika jak na rangę C? A i owszem, jednak technika ta ma także swoje minusy. Zacznijmy od tego, że tworząc klona przekazujemy mu 1/2 obecnie posiadanej chakry. Jednak co jeśli odeślemy bunshina, albo zostanie on zniszczony? No niestety
aby zniszczyć klona wystarczy lekkie uderzenie, a w przypadku kiedy zostanie on zniszczony wraca do nas tylko 25% chakry posiadanej przez klona, jednak jeśli jego pozbycie się będzie zaplanowane + klon będzie obok nas a my dotkniemy go dłonią oraz będziemy mieli jedną turę na to, aby skupić się na przepływie chakry odzyskujemy wtedy 40% chakry posiadanej przez klona. Oczywiście, ich czas trwania nie jest nieskończenie długi.
czas trwania Kage bunshinów:
Gennin - 1-3 tury
Chuunin - 4-6 tur.
Jounin. - 7-10 tur.
S.Jounin - 11-16 tur
Kage - 17 do 25 tur.
Stopień zgrania z Kage bunshinami:
Gennin - Marny. Trudno nam skoordynować nasze akcje. W większości przypadków wymaga słownego porozumiewania się.
Chuunin - Przyzwoity. Choć atakowaniem razem w odpowiednich chwilach nadal nie jest łatwe, nie jest już nieosiągalne nawet bez wspomagania się krzykami. Jednak zdolność ta drastycznie spada wraz z ilością kopii które zrobimy (więcej niż 2).
Jounin - Dobry. Bez porozumiewania się możemy wykonywać mniej skomplikowany taktyki. (ocenia MG, czy daliśmy radę się zgrać)
Kage - Bardzo dobry. Koordynujemy ruchy idealnie. Możemy wykonać nawet trudniejsze taktyki bez uprzedniego planowania. Jednak zdolności te zaczynają szwankować jeśli zrobimy więcej klonów niż 2.
Wymagany specjalny trening oraz specjalizacja. - Wyśmienity. Niezależnie od liczby cienistych klonów współdziałamy z nimi idealnie.
Obrazek
Trening z Kage Bunshinami:
Na forum jest on dostępny tylko jeśli posiadamy specjalizację i zapewnia on graczom trenującym w ten sposób następujące profity:
- Możliwość rozbudowania opisu treningu o spostrzeżenia dostrzeżone przez klona.
- Nauka technik jest szybsza. Każdy klon zapewnia nam ukończenie nauki technik pięć procent wcześniej (nie obejmuje to jutsu rangi S)
Niestety ma również ona swoje minusy:
- Trening atrybutów wykonany przez KB nie wpływa na zdolności naszej postaci w tej dziedzinie, stosowanie ich jako sparing partnerów wpływa tylko na jakość opisu..
- Większe zmęczenie treningiem im więcej klonów tym czas się wydłuża (Można trenować maksymalnie z dwoma klonami.) Każdy klon zwiększa czas odpoczynku po treningu o minimum jedną godzinę (zależy od intensywności ćwiczeń).
- Opis treningu w wykonaniu Kage Bunshina traktowany jest jak tzw. "lanie wody", zwiększa to bonus w postaci PR, lecz nie wpływa (oprócz tych procent za ich obecność) na przyznawane statystyki oraz dodatkowe procenty w technice.
Pamiętajmy że klon nie może być wiecznie przywołany, poza walką samoistnie znika po kilku turach. Można nimi grać fabularnie, ale trzeba się liczyć że klon dość szybko zniknie, a jeśli był czegoś świadkiem, to nie pamiętamy wszystkiego co widział klon.(Admin decyduje jakie szczegóły klon zapamiętał)